maanantai 6. helmikuuta 2012

Week 3


Me päätettiin mun kaverin, Iinan kanssa että pidetään ensi lauantaina viiksi ja tatskabileet. Laitoin viestiä tiistaina että "pidetäänkö viiksi ja tatskabileet?" ja välitön vastaus: "JOOO!!!" Ootan niin fiiliksissä, luulen et näistä tulee hyvät kemut. Pitää tallentaa kameralle kaikkien vieraiden tatskat ja viikset ja lisätä sitten kuvamateriaalia tännekin!

Törmäsin muuten aika loistavaan mainokseen saksalaiselta hattuliikkeeltä! Toimii!



Lauantaina oltiin mun ystävien kanssa Klubilla Kivesfestivaaleilla. Esiintyjiä oli 4, me oltiin katsomassa vain mun kavereiden bändiä Kiveskivestä, sekä suomalaista bändiä nimeltä Sydän Sydän. Oli kyllä ihan loistavat keikat, nää on kyllä semmosia bändejä että toimii parhaiten juuri livenä! Oli mukavaa myös nähdä mun vanhaa ystävää Idaa pitkästä aikaa! Tiedättekö kun jotkut ihmiset on semmosia että samantien kun tapaatte, niin teillä vain kemiat pelaa yhteen? Ida on mulle juuri semmoinen ihminen, meistä tuli jo heti kahden viikon tutustumisen jälkeen tosi läheisiä, harmittaa että nykyään tulee aivan liian harvoin nähtyä! Sain idalta myös kasan vaatteita ja ehkä maailman hienoimmat kengät! Katsoo jos niistäkin päätyy kuvamateriaalia tänne jossain välissä!

Oon nyt taas pitkästä aikaa kuunnellu Foo Fightersia! Tää bändi oli kovassa kulutuksessa joskus teinivuosina, ja iskee kyllä vieläkin!



Ei kommentteja: