keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Little Brotha



Tällee mäki saavun aina mestoille.

Mun veli oli täs yks päivä käymässä pikasesti ja halus et otan sille facebookiin uuden profiilikuvan. Koska aikaa oli vaa hetki, ni otettiin vaa pari tämmöst iha peruskuvaa tuolta mun terdeltä. Pitää joskus paremmal ajal kehitellä jtn mielenkiintosempaa settiä. Ja kyllä, kyseessä on 3 vuotta nuorempi pikkuveljeni, eikä isoveljeni, vaikka kaikki toisin luulevatkin. Eikö olekin komia!? Se on kyllä mahtavaa jos on hyvää pataa sisarusten kanssa, mulla on isosisko sekä pikkuveli ja molempien kanssa tullaan kyllä hyvin toimeen! Veljellä oli pieni kriisi kun hänen pitkähkö tukka oli juuri leikattu että olisi liian lyhyt, onneksi korjasin tilanteen rakastavana isosiskona, ja kommentoin heti ensimäisenä; "näytät hitleriltä." Mutta kyllähän tuo nyt ihan oikeastikin hyvältä näyttää, eikö niin! Mun veljellä on mahtava sarkastinen ja vittuileva huumorintaju. Veljeni huuteluja joululoman aikaan;


Johan
hei tänään just oli tv:ssä joulualkoholismista ja siinä pidettiin suurena ongelmana sitä että jos ei puututa toisten juomiseen
joten nyt voisin puuttua sun juomiseen niin että tänään juodaan viinaa!  
eikun ei
jotenki se meni vaan automaattisesti tohon vaikkei ollu tarkoitus

Solveig
ai tänään juodaan vai......

Johan
EI
eieiei
ehkä
taino
kai sitä vois

Oon niin fiiliksissä nyt ku kevät tekee tuloaan ja ilmat lämpenee! Oon täs kehitelly muutamii kuvausideoit jota ootan et pääsis toteuttaa, nyt vaan on aika paljon kaikkee tekemist ennen kesää et voi olla et jää myöhemmäks! Ja hei, kiitos sille ihanalle ihmisille joka oli antanut mulle viikonloppuna lounassetelin, jonka löysin lompakostani!

PS. Antti teki kaverinsa kanssa aivan MAHTAVAN videon joka on ihan pakko jakaa! En kestä, oon nauranu tätä niin paljon.. Loistavaa pojat! Klikkaa tästä!




Ei kommentteja: