keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

We Are on a Boat!



SE LÄHESTYY! Torstaina päästään laivalle katsomaan Pariisin kevättä! Nyt meitä on lähössä se 15 hengen kaveriporukka, oon niin fiiliksissä! Viinan maun voi jo maistaa suussa... Jos oon viel hengissä tän reissun jälkeen, niin lauantaina pitäs mennä kattomaan bändejä S-osikselle Pauke! - festivaaleille. Illan esiintyjälistaan kuuluu; Cassie, Streak and The Reaven, Revival Hymns ja All Will Be Quiet. Ensimäinen ja jälkimäinen on mulle aika vieraita, ainakin toistaseks. Tapahtuman tarkempia tietoja saa katsottua tästä!

Sain mun ekan asiakastyön! Mua pyydettiin ottamaan mainoskuvia lehteen, en oo ikinä aiemmin tehny mitään mainoskuvausta saatikaa asiakastilausduunia ku oon nyt tän vuoden kuvannu lähinnä vaan omaks ilokseni, ni tuli aika yllätyksenä et just mut haluttiin ottamaan ne kuvat! Oli nähny mun kuvia ja diggas mun tyylistä. Mua vähän pelottaa et toivottavasti kuvat kelpaa, ku en oo tosiaan aiemmin mitään tommosta tehny, ja aika lyhyellä ajalla on pitäny kuvat toteuttaa! En viitti viel mainita lehden nimeä, mut sitten ku se ilmestyy ja jos mun kuvat sinne kelpuutetaan, niin voisin tännekin heittää kuvamateriaalia. Tää on ollu vähä haasteellinen ku mul ei tosiaan tota välineistöä kauheesti oo, toi lähäriputki aikalail rajottaa mahdollisuuksia! Mut eihän tommosesta mahdollisuudesta voi kieltäytyä!

Nyt lähden täst ottamaan lisää kuvia!
Pitäkää peukkuja ettei meidän paatti uppoa ja et kuvat kelpais!

Ps. Tästä saa kuunneltua sekä ladattua koneelleen aika mainion remixin Foster The Peoplen biisistä Pumped up kicks! I like!

2 kommenttia:

DIRTBAG kirjoitti...

onnea <3

Solveig kirjoitti...

kiitti <3 luulin eka et se ois joku ihan pieni mainos, mut ei, siit ois tarkotus tulla koko sivun kokone! huhhuh!