sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Valmistujaiset


Lauantaina juhlittiin mun valmistumista kavereiden kesken! Oltiin istumassa iltaa puistossa ja siirryttiin myöhemmin mun kämpille. Harmi että moni kavereista ei päässy, mutta laskin että oli niitä vieraita illan aikana ainakin 40! Mun pienessä yksiössä iltaa kohden alkoi olemaan hieman ahdasta, siitä ois saanut kyllä hyvän kuvan, mutta harmi että illan kuvamateriaali on lähinnä puistosta jolloin puolet vieraista ei ollut vielä saapunutkaan. Juotavaa tuli kyllä nautittua aika reippaasti, ja darrakin on ollut tänään sen mukainen... En muuten tajua, kun mekkalaa lähti mun kämpästä aivan helvetisti (voitte kuvitella kun musiikit pauhaa täysillä ja yksiö tupaten täynnä ihmisiä) ja kun käytiin mun seinänaapurin kanssa röökillä niin sanoi ettei ees kuule mitään, et ainoa kerta ku mun kämpästä kuuluu jotain, on se jos kuuntelen pianomusiikkia tai joku puhuu vessassa... Hyvä niin! :) Amman (mun seinänaapurin) piti liittyä myöhemmin seurueeseen mutta väsymys vei voiton rankan työpäivän jälkeen. By the way, kellä on niin ihana seinänaapuri, joka laittaa viestiä ja kyselee jaksamisia kuullessaan mun ystävän menehtymisestä? Sarakin kommentoi että tuntuu niin oudolta olla nyt mun kämpillä ilman sitä, että se kuului jo mun kämpän vakiokalusteisiin... Kaikki seurueesta jatkoi iltaa Klubille (jossa oli the smithsin rumpali dj:nä) mutta mä, jenni, miia ja pekka lähdettiin jostain syystä Alepubiin.. Kyllä me sieltä kuitenkin aika pian siirryttiin vanhaan rakkaaseen dynamoon. Mutta tässä nyt kuvia alkuillasta, en jaksanut käsitellä näitä lainkaan ja tosiaan kuvamateriaalia ei ole edes puolesta juhlaväestä :(

Ps. Mikä tää lokkien vaino mua kohtaan oikeen on?! Ensin ne paskoo mun ikkunaan ja nyt mun kameran ja kavereiden päälle.......








veljeni sekä pekka


kristian posee








tuimis


         






Ei kommentteja: