keskiviikko 8. lokakuuta 2014

09.10.2014



Pahoittelen blogihiljaisuuttani. Ollut aika paljon kaikkea sekä tää lähestyvä talvi ja nopeasti pimenevät illat ei ole kauheasti myöskään inspiroinut. Olen myös päättänyt etten postaile väkisin mitään, vaan yritän pitää blogin mahdollisimman tasokkaana ja postailla sillon kun on jotain postaamisen arvoista. Viime viikko mulla meni kuvaillessa Turussa järjestetyssä Food & Fun - festareilla. Kokkeja tuli käymään mm. Amerikasta, Islannista ja Espanjasta asti Turun ravintoloihin (kuten mm. Mami, Smör, Pinella, Kaskis jne.) jossa vierailevat kokit laativat yhdessä paikallisten ravintoloiden kokkien kanssa menun, jota asiakkaat sekä Food & Fun tuomaristo pääsivät viikon aikana maistelemaan. Itse olin valokuvaamassa avajaistapahtumaa, sushiravintola Karua, sekä Kaskista, joka valittiin voittajaksi. Blogini sisältää yleensä kuvailuja kavereideni kanssa ja kysynkin nyt teiltä, että kiinnostaako teitä nähdä myös kuvamateriaalia kyseiseltä festareilta?

Ps. Mulle mainittiin että mulla pitäis olla useammin kuvia itsestäni myös blogissa koska ihmisillä ei ole tietoa miltä ylipäänsä näytän, joten tässä teille photobooth peeloilu kuva ystäväni Vestan & Jennan kanssa. Oon toi kukkatakkinen. 

Ja Fok it on parhautta.



Ei kommentteja: